Revisjonshistorikk [tilbake]

Nja ikke helt nødvendig å koble til diagnose verktøy mulig du ser hvor fort den snurrer på turtelleren din men du må ha en referanse om hvor fort den skal snurre rumdt av Toyota verkstedet Økende returtrykk betyr stort sett slitene dyser men mulig dyserens hjelper det kan ikke jeg si noe om da jeg ikke tror på mirakler på flaske. Ville ikke tatt nryet med å fjerne glødeplugg som sitter fast da som du sier den kan knekke. Ta en ledning mellom batteri pluspol og bare sveip ober kontaktpunktet på toppen, hvis du ser litt gnistring er den i orden og ville latt den i fred. Glødeplugger er slik at de virker eller ikke virker, når verksted sier at bare tuppen skal gløde er nok ikke det helt riktig, når du setter strøm på de lenge sprer varmen seg raskt og et par sekunder er nok ang test av funksjon. Kompresjon kan sjekkes ved å ta av oljepåfyllings lokket til motoren når den går og legge på plastfolie over toppen, suges den ned er det brukbar kompresjon og blåses den opp som en boble så er det for mye trykk i beivhus og amtagelig dårlig kompresjon. Dette er en fattigmanns kompresjons test og duger ikke som diagnose men gir en pekepinn på om det er undertrykk eller overtrykk i veivhus.

Mvh Kviasen .

Nja ikke helt nødvendig å koble til diagnose verktøy mulig du ser hvor fort den snurrer på turtelleren din men du må ha en referanse om hvor fort den skal snurre rumdt av Toyota verkstedet Økende returtrykk betyr stort sett slitene dyser men mulig dyserens hjelper det kan ikke jeg si noe om da jeg ikke tror på mirakler på flaske. Ville ikke tatt nryet bryet med å fjerne glødeplugg som sitter fast da som du sier den kan knekke. Ta en ledning mellom batteri pluspol og bare sveip ober kontaktpunktet på toppen, hvis du ser litt gnistring er den i orden og ville latt den i fred. Glødeplugger er slik at de virker eller ikke virker, når verksted sier at bare tuppen skal gløde er nok ikke det helt riktig, når du setter strøm på de lenge sprer varmen seg raskt og et par sekunder er nok ang test av funksjon. Kompresjon kan sjekkes ved å ta av oljepåfyllings lokket til motoren når den går og legge på plastfolie over toppen, suges den ned er det brukbar kompresjon og blåses den opp som en boble så er det for mye trykk i beivhus og amtagelig dårlig kompresjon. Dette er en fattigmanns kompresjons test og duger ikke som diagnose men gir en pekepinn på om det er undertrykk eller overtrykk i veivhus.

Mvh Kviasen .

Nja ikke helt nødvendig å koble til diagnose verktøy mulig du ser hvor fort den snurrer på turtelleren din men du må ha en referanse om hvor fort den skal snurre rumdt av Toyota verkstedet Økende returtrykk betyr stort sett slitene dyser men mulig dyserens hjelper det kan ikke jeg si noe om da jeg ikke tror på mirakler på flaske. Ville ikke tatt bryet med å fjerne glødeplugg som sitter fast da som du sier den kan knekke. Ta en ledning mellom batteri pluspol og bare sveip ober over kontaktpunktet på toppen, hvis du ser litt gnistring er den i orden og ville latt den i fred. Glødeplugger er slik at de virker eller ikke virker, når verksted sier at bare tuppen skal gløde er nok ikke det helt riktig, når du setter strøm på de lenge sprer varmen seg raskt og et par sekunder er nok ang test av funksjon. Kompresjon kan sjekkes ved å ta av oljepåfyllings lokket til motoren når den går og legge på plastfolie over toppen, suges den ned er det brukbar kompresjon og blåses den opp som en boble så er det for mye trykk i beivhus og amtagelig dårlig kompresjon. Dette er en fattigmanns kompresjons test og duger ikke som diagnose men gir en pekepinn på om det er undertrykk eller overtrykk i veivhus.

Mvh Kviasen .

Antall visninger