Revisjonshistorikk [tilbake]

Joda Robert ønsker at alle skal være snille med hverandre men vi snakker bilforhandler her og sånn er nok ikke spillereglene her. Samboer kunne spurt om service var utført og ville sikkert fått til svat at nei men det er ikke enda da km ikke har nådd grensen. Vi forbrukere må desverre ta en større del i det vi kaster 200 000 kr på bordet for og kan nok ikke lene oss tilbake å si at det ble vi ikke informert om. Kjøper vi et kjøleskap til 5000 kr så sjekker vi det som om selve livet sto om det men kjøper vi en bil til 250 000 kr så lar vi alt flagre hus forbi og nei det er ikke greit og er den største investeringen vi gjør foruten hus og hytte og normalt er jo det bilen vår og hvorfor sjekker vi den da ikke like nøye? Ansvarlige forbrukere er det eneste som kan sile bort noen av de useriøse forhandlerene der ute slik at vi får en viss grad av seriøsitet i markedet, jeg undrer med ihjel på hvordan så mange som selger bil der ute kan overleve da de stort sett er på hvert gatehjørne så enten antall eller fortjeneste pr bil må jo være selve oppskriften her. Jeg undrer faktisk selv på å åpne en bilsjappe til for det ser jo ut til å være evig aldri svinnende behov der ute. Servicer går nok ikke under garanti og er nok eier eller forrige eier som må passe på dette og kommer ikke under noen garanti lover meg bekjent.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger