Revisjonshistorikk [tilbake]

NAF-test, NAF test og atter NAF-test, alternativ full sjekk med påfølgende tilstandsrapport hos et autorisert Porsche-verksted....du har like liten sjanse til å klare å "sjekke" bilen godt nok selv der ute på tunet hos selger som en iskrem har til å overleve 17.mai! Ellers er den største fallgruven et helt annet kostnadsnivå enn det du har for mer "folkelige" biler, det r så enkelt som at det koster å være kar, innkjøpsprisen er bare en ørliten del av det moroa koster. Ellers snakker vi om en bil som nærmer seg ti år med stormskritt, det er faktisk en hel gullrekke med gode grunner til at "premiumbiler" har et såvidt massivt verdifall som de har. De er rett og slett tungsolgte, og det med meeeeeeeeeeeget gode grunner, det er mye som kan og vil gå i støkker, og det koster flesk å reparere den sorten biler! Legg til at også vanlig service og vedlikehold koster flesk....forsikringspremien likeså....! Dette må du ha klart for deg før du løper og kjøper, antall år på veien er en skikkelig killer for alle biler, uansett om det står "Porsche" på bakluka., sånn er det bare.

Antall visninger