0

Tesla s75 4wd

spurt 2023-01-15 10:37:21 +0200

anonym bruker

Anonym

Hei har en tesla model s 75 4wd garantien gikk ut 21desember 2022, har kjøpt utvidet garanti, som gjelder til 2025. den 6 januar 2023, stoppet bilen og alt ble svart fikk den tauet inn til tesla, hadde alerede bestillt time 9 januar før det skjedde. Nå har den stått der 1 uke uten at de klarer å finne feilen. Når jeg spør om låne bil så får jeg beskjed om at de må først finne ut om det går på garanti eller ikke. Hvor lenge kan de ha bilen min på feilsøking før de sier om det er garanti eller ikke!?.. bare det at de ikke klarer å finne feilen, da mener jeg jo at det er en garantisak ??

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2023-01-15 13:50:34 +0200

updated 2023-01-15 13:55:12 +0200

Joda greit det men de må jo som de sier finne ut hva som har skjedd for å kunne vurdere om det er en garantisak eller ikke men var de på goodwill siden så kunne de ha behandlet det som en garantisak til de fant ut av det motsatte og kanskje fått fortgang i feilsøkingen. I garantien du har kjøpt må det jo stå litt om rettigheter fks tilgang til lånebil eller leiebil ved drifts forstyrrelser som fks at bilen står på verksted død som en sild. Kanskje kasko forsikringen din dekker dette da flere selskaper har en slik ordning. Nå vet jeg ikke hvor du bor men det er vistnok stor variasjon hvordan kunde behandlingen er hos de forskjellige Tesla verkstedene rundt om i landet så ditt verksted er tydelig et av de som tar lett på dette. Her kunne nok Lexus og Toyota lært de et og annet triks.

Hilsen Mr Car Wizard

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger