Kan Tesla nekte reklamasjon på reperasjon?

spurt 2023-12-20 14:52:38 +0200

anonym bruker

Anonym

Hei, Jeg har en Tesla Model S som fikk en feilmelding om at bilen ikke ville heve seg. Jeg hadde den på service, dagen etter kom feilmeldingen tilbake men da fikk jeg skrudd den av ved en power off. Under en uke senere kommer samme feilmelding tilbake, denne gangen funker ingenting. Bilen hever seg ikke, blir vinglete å kjøre, slår nedi alt og føles trafikkfarlig. Jeg tar bilen tilbake på til Tesla som da sier at alle luftfjæringer må byttes, dette er veldig dyrt. Spørsmålet er da om siden Tesla utførte en større reparasjon på luftfjæringene og validerte den som fullkommen og friskmeldte bilen. Burde ikke da den nye servicen betales av Tesla eller i det minste kraftig rabatteres? Hører også med til historien at Tesla er ekstremt vanskelige å forholde seg til, de sa aldri fra om at reparasjonen kanskje ikke var nok (det fikk jeg beskjed om på telefon under andre service besøket), og at bilen har stått ubrukt siden 28. November når jeg opprettet service besøk i appen. Mvh Sint Tesla kunde

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett